header
  logo www.brandpartners.sittard-geleen.nl februari 2016
Uitgave: 01

 
 

BrandPartners bedankt leden voor haar steun

Mede namens uw steun heeft BrandPartners Sittard-Geleen in 2015 een aantal mooie projecten kunnen realiseren en Sittard-Geleen beter in de markt kunnen profileren. Vanuit de merkbelofte "Ondernemend" zetten wij ons ook in 2016 samen in om een bijdrage te leveren aan de realisatie van onze ambitie.  



 
   
 

GoPro Sittard-Geleen

In 2016 laat BrandPartners Sittard-Geleen een GoPro camera rouleren onder inwoners, bezoekers, ondernemers en studenten in Sittard-Geleen. Zij laten de stad zien vanuit hun oogpunt. De korte video’s worden gedeeld via alle communicatiekanalen van BrandPartners Sittard-Geleen.  



 
   
 

Bloggers

Meer dan 12 bloggers reageerden positief op de oproep van BrandPartners om te bloggen over Sittard-Geleen. Bloggers uit Sittard-Geleen vertellen over bijzondere plekken in de stad. Wat betekent Sittard-Geleen voor hen en wat vinden ze het mooiste aan onze stad? De eerste blogs verschijnen eind februari op www.insittardgeleen.nl



 
   
 

Interviews CEO’s en directies

Om de ondernemende kracht van Sittard-Geleen nog beter onder de aandacht te brengen gaat BrandPartners CEO’s en directies van organisaties in Sittard-Geleen interviewen. Waarom is Sittard-Geleen een uitstekende vestigingsplaats en wat vinden ze zelf van het woonklimaat in de stad? De ondernemende top van Sittard-Geleen aan het woord. 



 
   
 

Een online kijkje in de binnenstad van Sittard

Na het succesvol lanceren van de webportal in 2013 gaat BrandPartners samen met gemeente Sittard-Geleen en Centrummanagement Sittard een nieuw online platform ontwikkelen met een wervende presentatie van het horeca- en winkelaanbod in de historische binnenstad.



 
   
 

Webportal Sittard-Geleen in Duits en Engels

Om met name toeristen goed te informeren over Sittard-Geleen is www.insittardgeleen.nl sinds medio 2015 ook te gebruiken in de Duitse en Engelse taal. Bijna 15% van de bezoekers op de webportal maken inmiddels gebruik van deze optie. BrandPartners blijft ook in 2016 de webportal continue door ontwikkelen met relevante content. 



 
   
 

Succesvolle campagne in 2015

BrandPartners Sittard-Geleen kijkt terug op een succesvolle campagne in 2015. Via verschillende media heeft de vereniging Sittard-Geleen op een positieve manier in de markt geprofileerd. Van prachtige reportages in diverse Nederlandse magazines tot een Engelstalige campagne in NATO magazine met verspreiding in VS en Canada. Ook de online marketing campagnes zorgden voor veel traffic en interactie met de doelgroep.



 
   
 
   
U hebt dit bericht ontvangen omdat u reeds in ons nieuwsbriefbestand bent opgenomen.
Wilt u uw e-mailadres wijzigen of wenst u geen nieuwsbrief van ons meer te ontvangen klik dan hier.